.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علی آبادی:واگذاری 1000 باشگاه ورزشي به بخش خصوصي
رئيس سازمان تربيت بدني كشور از شناسايي 100 باشگاه ورزشي براي واگذاري به بخش خصوصي خبر داد و اعلام كرد: تا پايان امسال1000 باشگاه ورزشي به بخش خصوصي واگذار مي شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد علي آبادي امروز در جمع مسئولان هيئت‌هاي ورزشي مازندران در محل اداره كل تربيت بدني استان اظهار داشت: دولت براي كوچك كردن خود 20 تا 35 درصد هزينه ساخت سالن ورزشي را به صورت كمك بلاعوض به سرمايه گذاران بخش خصوصي پرداخت مي كند. وي گفت: امسال ساخت 12 سالن 15 تا 20 هزار نفري نيز با مشاركت بخش خصوصي شروع خواهد شد. استاندار مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به سهم 60 نفري ورزشكاران مازندراني در مسابقات آسيايي پكن خواستار افزايش سهم استان در اين مسابقات شد. ابوطالب شفقت مديريت هدفمند و بابرنامه را رمز موفقيت مديران در رسيدن به توسعه همه جانبه توصيف كرد و اظهار داشت: مازندران استعداد هاي فراواني در ورزش دارد كه بايد با مديريت صحيح هدايت شوند. مديركل تربيت بدني مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به ساخت سالن ورزشي در استان به صورت هر 10 روز در سال گذشته افزود: برنامه‌ريزي مسئولان استان امسال با هدف هر يك هفته يك سالن ورزشي است. هادي حسيني خاطر نشان كرد: در سال گذشته ورزشكاران مازندراني 1500 مدال رنگارنگ را در ميادين داخلي و بين المللي به دست آوردند.
علی آبادی:واگذاری 1000 باشگاه ورزشي به بخش خصوصي

رئيس سازمان تربيت بدني كشور از شناسايي 100 باشگاه ورزشي براي واگذاري به بخش خصوصي خبر داد و اعلام كرد: تا پايان امسال1000 باشگاه ورزشي به بخش خصوصي واگذار مي شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد علي آبادي امروز در جمع مسئولان هيئت‌هاي ورزشي مازندران در محل اداره كل تربيت بدني استان اظهار داشت: دولت براي كوچك كردن خود 20 تا 35 درصد هزينه ساخت سالن ورزشي را به صورت كمك بلاعوض به سرمايه گذاران بخش خصوصي پرداخت مي كند.
وي گفت: امسال ساخت 12 سالن 15 تا 20 هزار نفري نيز با مشاركت بخش خصوصي شروع خواهد شد.
استاندار مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به سهم 60 نفري ورزشكاران مازندراني در مسابقات آسيايي پكن خواستار افزايش سهم استان در اين مسابقات شد.
ابوطالب شفقت مديريت هدفمند و بابرنامه را رمز موفقيت مديران در رسيدن به توسعه همه جانبه توصيف كرد و اظهار داشت: مازندران استعداد هاي فراواني در ورزش دارد كه بايد با مديريت صحيح هدايت شوند.
مديركل تربيت بدني مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به ساخت سالن ورزشي در استان به صورت هر 10 روز در سال گذشته افزود: برنامه‌ريزي مسئولان استان امسال با هدف هر يك هفته يك سالن ورزشي است.
هادي حسيني خاطر نشان كرد: در سال گذشته ورزشكاران مازندراني 1500 مدال رنگارنگ را در ميادين داخلي و بين المللي به دست آوردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.